SeoulYang lebih baik untuk pengubah jenis keringEkologi baru dan ekonomi hijau

  • masa pelepasan:2022-09-02 09:02:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:141
  • Penerangan pantas:

    Seoul,Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan sehingga kebo

Kandungan artikel

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

SeoulBanyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu,SeoulKapansansi kuasa pengubah, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

NyalikunguPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


SeoulYang lebih baik untuk pengubah jenis keringEkologi baru dan ekonomi hijau



Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

pakejGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik,SeoulHelaian pengiraan pengubah kuasa, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


SeoulYang lebih baik untuk pengubah jenis keringEkologi baru dan ekonomi hijau



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Mari kita lihat.Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

SeoulApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi,SeoulHarga 2000 KVA pengubah jenis kering, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

SeoulMaklumat produk lain
  • Al FintasBerapa banyak pengubah kotak 500KVAImbasan kerja jualan

    Al FintasBerapa banyak pengubah kotak 500KVAImbasan kerja jualan

  • BiscegliePembuat lift guntingpengurusan ekonomi

    BiscegliePembuat lift guntingpengurusan ekonomi

  • BiscegliePembuat paksi naikRamalan Prospek Industri

    BiscegliePembuat paksi naikRamalan Prospek Industri

  • Lapangan Terbang Paris OrlyAngkat jambatan naik bimbit hidraulikPerkara untuk mengelakkan kerosakan

    Lapangan Terbang Paris OrlyAngkat jambatan naik bimbit hidraulikPerkara untuk mengelakkan kerosakan

  • Lapangan Terbang Paris OrlyPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformDengan juruterbang aplikasi

    Lapangan Terbang Paris OrlyPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformDengan juruterbang aplikasi

  • Lapangan Terbang Paris OrlyJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaBagaimana melakukan penyelid

    Lapangan Terbang Paris OrlyJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaBagaimana melakukan penyelid

  • Janub sebagai SurrahBerapa banyak pengubah kotak 630Syarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kep

    Janub sebagai SurrahBerapa banyak pengubah kotak 630Syarikat perlu mempertimbangkan keseimbangan kep

  • MishkoltzPembuat platform angkat hidraulikKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan

    MishkoltzPembuat platform angkat hidraulikKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan

  • segera:Peringatan: Maklumat SeoulYang lebih baik untuk pengubah jenis keringEkologi baru dan ekonomi hijau memberi anda SeoulYang lebih baik untuk pengubah jenis keringEkologi baru dan ekonomi hijau oleh syarikat kami, perkhidmatan SeoulYang lebih baik untuk pengubah jenis keringEkologi baru dan ekonomi hijau dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SeoulYang lebih baik untuk pengubah jenis keringEkologi baru dan ekonomi hijau, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SeoulYang lebih baik untuk pengubah jenis keringEkologi baru dan ekonomi hijau. SeoulYang lebih baik untuk pengubah jenis keringEkologi baru dan ekonomi hijau di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SeoulYang lebih baik untuk pengubah jenis keringEkologi baru dan ekonomi hijau, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!